KFC Brazer se připravuje na novém grilu způsobem, který umožňuje masu zůstat čerstvé, šťavnaté a nesmírně chutné. Při grilování se nepoužívá žádný přidaný tuk, maso se marinuje ve speciální bylinkové marinádě připravené podle tajné KFC receptury, která mu dodá jedinečnou chuť, které se nic nevyrovná. Klíčem je sofistikovaný gril, který pomáhá KFC šéfkuchařům perfektně připravit každý kus masa. Nový gril je unikátní tím, že maso připravuje na bázi páry, to tak zůstává chutné a šťavnaté a zároveň si uchovává veškeré nutriční hodnoty. KFC věří, že zákazníci ocení novou řadu KFC Brazer, která rozšíří rozmanitost nabídky KFC a uspokojí chuťové buňky fajnšmekrů.
Nová řada KFC Brazer zahrnuje Brazer sendvič s bylinkovým dresinkem v ciabattě, Brazer Twister a grilovanou variaci salátu. Brazer sendvič a Brazer Twister jsou k dostání také ve výhodném menu s hranolkami a bezedným nápojem, Brazer salát je k dostání jako výhodné menu s džusem.
„Brazer je revolucí v KFC,“ říká Anna Aftowicz, nová KFC brand manažerka pro Českou republiku. „Nejen, že nabízí něco nového pro naše stávající zákazníky, Brazer je ideální volbou i pro ty, kteří u KFC postrádali širší nabídku, grilované maso a ne nutně pálivou chuť. Brazer je poctivé jídlo, které si vychutnáte při každodenním spěchu i v klidu s přáteli či rodinou.“
KFC používá čerstvé kuřecí maso, které se zpracovává do čtyř dnů od jeho dodání do restaurací. KFC se zavázalo ke spolupráci s místními dodavateli a mezi jeho partnery patří Vodňanská drůbež a DZ Klatovy, dvě největší a nejmodernější drůbežárny v České republice, které dováží do KFC čerstvé maso čtyřikrát týdně. Michelské pekárny přivážejí čerstvé pečivo do KFC obden, Beskyd Fryčovice zajišťuje pro KFC zeleninu a Alima Boneco dodává majonézu, tatarskou omáčku a další omáčky.
„S KFC spolupracujeme již od jejího vstupu na český trh,“ říká Ing. Milan Říha, generální ředitel společnosti Vodňanská drůbež, a.s. „Nároky KFC na kvalitu jsou vysoké, a my jsme rádi, že tato přísná kritéria splňujeme. Naše dlouhodobá spolupráce má společný cíl, a tím je maximální spokojenost koncového zákazníka.“